El principi del final

El principi del final

dimarts, 10 d’abril de 2012

Princeses


L altre dia, era veient infidels, i en un dels capítols, la Paula reflexionava sobre el tipus de princeses que existeixen, em va impressionar tant que he decidit dedicar hi una entrada al bloc a la seva reflexió.
Deia i cito textualment:


“Hi ha un tipus de princesa que es passa la vida esperant que sigui el dia de la festa, però quan la festa arriba es queda a un racó i es incapaç de ballar.”




“Hi han princeses que volen ser les millors, estudien molt treballen massa, dormen poc i la majoria de vegades la festa es fa sense elles.”


“N hi ha d altres que sempre tenen la sensació de ser a la festa equivocada.”




“Algunes princeses sempre estan desitjant que la festa s acabi per despintar se les ungles, descalçar se i quedar se amb elles mateixes.”


“I després som les altres, les que no volem ser princeses, ens passem la vida barallant nos amb tothom fins que al final deixen de convidar nos al ball.”




Se que ara mateix us esteu preguntant amb quin tipus de princesa em defineixo jo, si es que soc de les que vol ser princesa, però jo penso, que totes, passem temporades en que ens sentim fora de joc, ens sentim amb ganes de arribar a casa i estar còmode, princeses que de tant treballar i estudiar ens hem perdut moltes festes, i no princeses, que barallem i ens quedem a casa.

Fins i tot, m he quedat sense ballar perquè no tenia valor de sortir quan va arribar el moment.

Ara mateix, no vull ser princesa, no barallo, simplement ballo quan vull i quan no, em quedo a casa.
A vegades em perdo el ball, d altres soc l anima de la festa tot i trobar me en el lloc equivocat, pero sabeu que?

La vida m ha ensenyat que sempre hi ha temps per a tot i que quan es el teu moment ho veus clar, així que el dia que arribi el meu moment, el meu dia, penso ballar com si fos l últim dels meus dies, sense por a res, sense pensar en quan arribi a casa, les coses que haig de fer i/o les batalles que pugui tenir.

Així que si, soc una princesa que espera el moment del ball, mentre estudia molt, treballa massa i mes d un moment es sent al lloc equivocat, desitjant mes d un dia arribar a casa per treure’m tot i ser jo mateixa, i quan no em conviden a una festa i em perdo el ball, penso : i que? Ni era el meu ball, ni em sento princesa.

Aquí teniu el tipus de princesa que sóc.

https://www.youtube.com/watch?v=OQfdX5tVwZg



3 comentaris:

  1. Bones, jo crec que has de ser com vulguis ser, vols ballar : balla, vols ser una princesa : siga-ho. Ningú ha de dir-te que has de fer o que no, que has d'esser i que no. Simplement has de ser tu mateixa. Tambè t'he de dir una cosa, t'has de sentir princesa amb la persona que t'estimi tant que deixaria tot per tu. Recorda que per amor s'han fet moltes bogeries i a totes les noies els hi agrada que facin bogeries per elles ;)

    Un petò maca :D

    ResponElimina
    Respostes
    1. A vegades no, sempre agrada veure q un noi es pendent, interessat per tu, treu temps i et sorpren, lo complicat es trobar algú que tingui temps i ganes de fer aquestes bogeries per tu...
      D' altres vegades, quan ho trobes, no ets tu la disposada.

      L'ul.lusió, ganes, esforços, bogeries...han de ser mutues i no pasa tantes vegades aixó com ens agradaria...^^

      Gracies Jordireeet per parar-te a llegir i comentar!!!

      Patunarrus mil!!!

      Elimina
    2. Eps! ja saps maca que sempre tinc temps per a tu i si em dius qualsevol cosa busco el temps on faci falta ;)

      Jo sempre estic pendent de tu, encara que a vegades no t'en donis compte, potser pq em preocupo pels amics per no deixar-los de banda ;) Molts cops compartir bogeries, il·lusions i esforços no implica que aquella persona sigui la indicada perque, per experiència passada t'ho dic, pots acabar massa desfasat de tot i molts cops cal que a part de trobar una persona que et cuidi i t'estimi com a cap altre, no sigui 100% compatible amb tu, per tal de a vegades, no xafar l'espai de l'altre.

      Un patunàs guapissima i ja saps #patunarrusmil !! i una mossegada que et fotré ;)

      Elimina